کاکا: چالش امسال من داشتن ثبات بیشتر درتیم است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت های کوتاهی که در گفتگوبا وب سایت رسمی آدیداس داشت به بررسی اهداف مدنظرش برای فصل پیش رو پرداخت و به این نکته اشاره کرد که خودش را آماده می بیند تا در سطح بهتری ظاهر شود.

کاکا گفت:« چالش پیش روی من برای این فصل این است که با ثبات بیشتری بازی کنم.می خواهم از نظر فیزیکی خوب باشم. اگر در تیمم اوضاع خوبی داشته باشم و شرایط فیزیکی خوبی داشته باشم، می توانم به اردوی تیم ملی کشورم بازگردم. می خواهم درجام جهانی تابستان پیش رو خوب باشم.»

این ستاره برزیلی حالا یک ماه است که زیر نظر کارلو آنچلوتی سرمربی اسبقش در میلان کار می کند و امیدوار است تا زیرنظر او دوباره به روزهای اوج بازگردد:« آنچلوتی سرمربی روشن فکر و خوبی است و به من کمک های زیادی می کند. برای خود من شخصا خیلی خوب است که بتوانم با او تمرین کنم.» او در نهایت از رویایش برای کسب دهمین قهرمانی اروپایی با رئال صحبت کرد و گفت:« لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دو تورنمنت بزرگ هستند ولی فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی ) انگیزه زیادی به ما می دهد. ما قوی هستیم و انگیزه های زیادی برای این کار داریم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:2 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 30410
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1